пʼятницю, 5 березня 2010 р.

Виставка-ярмарок

Вирішила взяти участь у виставці-ярмарку. Це для мене буде вперше, тому досвіду в цьому напрямку немає. Але надіюся, що такий проект буде для мене вдалим.
Останні мої відвідини таких міроприємств зовсім мене не потішили. В моєму розумінні Ярмарка-виставка - це виставлені оригінальні творчі роботи, щось непересічне, що не побачиш кожного дня. У нашому місті це, нажаль, не так, і витавка-ярмарок у нас, це банальні базарні лотки з звичайним "ширпотребом". Сама назва "Виставка" зобовязує до чогось більшого, люди повінні насолождуватися побаченим і отримувати задоволення не тільки від покупок, а вже від самого споглядання їх. Сподіваюся, що своїми роботами мені вдастся принести комусь естетично-емоційне задоволення, принаймі я зможу сама побачити наскільки в наш час людям цікаві речі виготовлені своїми руками. І оскільки часу не так вже і багато (виставка відбудеться в двадцятих числах квітня), то акцент я планую зробити всетаки на дитячому одязі. Треба звязати кілька пінеток і шапочок, покривал та пончо. Так що роботи у мене вистачає.

Немає коментарів: