середу, 8 вересня 2010 р.

Гурзуф

Залишок нашого перебування в Криму ми провели в Гурзуфі. Поки ми їхали в маршрутному таксі, я увесь час хвилювалася, чи не надто він змінився за тих декілька років, поки я не бачила його?Мої хвилювання були даремними, Гурзуф був точнісінько таким, яким я його побачила вперше, ну хіба що за винятком появи декількох нових будівель, але як же ж без цього обійтися курортному містечку.
Поселилися ми в готелі "Скальний". Особливою вишуканістю він не вирізняється, я б навіть сказала, що він досить скромний (хоч про ціну цього й не скажеш). Але, безперечно, у нього є одна величезна перевага перед іншими подібними закладами - це вигляд, який відкривається з його балкона.
Готель "Скальний".

Наш номер.



Такий вигляд з вікна вночі та вдень.
Екскурсія в музей Пушкіна.


Немає коментарів: